Tio saker ni kanske inte visste om mig

Här kommer tio saker ni kanske inte visste om mig!  
  • Jag verkligen älskar godis! Kan äta hur mycket som helst utan att "tröttna".
  • Jag hatar när någon har sina fötter på mig eller i min säng, usch !
  • Jag hatar vintern och älskar sommaren!
  • När jag blir större så ska jag flytta till USA och bo där tIlls jag dör!
  • Jag har väldigt svårt att bli kär!
  • jag är kär just nu... Hihi
  • Jag är ganska så blyg när jag träffar nya personer!
  • Jag hatar att vara ensam hemma!
  • Jag hatar även att inte ha något att göra!
  • Jag älskar att göra om kläder, tex.  Klippa av jeans och tröjor !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  •  
  •  
  •  
  •  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0