Svarar på dem senaste kommentarerna

Har fått lite frågor under tiden jag var i USA, hann inte svara under resan. Men nu har jag tid så hoppas ni blir nöjd! Svaren: Jessika : jag var i USA med min storasyster och en kompis, vi hälsade på några vänner där! Var även där förra året och hälsade på! Corre: klart jag ska, får se när jag får tid bara! :) Anonym: det kan jag göra, fast förstod inte riktigt på vad? Bilder från resan eller shoppingen? :) Sanna: jag har tänkt att lägga upp bilder på allt jag köpt, har tänkt mig i bilder, är inte så jätte bra på att göra videos, hoppas det går bra med bilder i alla fall! Kram :) Anonym: ja, jag ska lägga upp bilder! Tack vad snällt, kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0