lite uppdatering om dem senaste dagarna

 Tisadag: Min lillesyrras kompis kom hem hit med hennes två super söta kattungar, vet inte hur länge jag höll på och myste med dem. vid sju tiden åkte jag till Linnea som jag inte träffat på länge, super trevligt att få träffa henne igen! 
Onsdag : Igår vid halv sex på morgonen vaknade jag. ( har inte kommit in i svenska tiderna än) 
jag solog på en film och vid halv tio kom pappa och hämtade mig, åkte upp till GH för att tidningen skulle komma och ta massa bilder till SM. Efter det åkte jag och pappa och köpte MAX, sen vidare till Linnea. hos henne bakade vi muffins och runt tio tiden åkte jag hem.
Idag; vaknade för en stund sen, ska börja packa lite lätt, åker till Stockholm imorgon och tävlar i SM. 
Hinner säkert uppdatera mer idag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0