varför ska jag falla för just dig..

fredag igen. fattar inte att veckorna går så snabbt. fast bra är ju de.
har precis duchat och ska sminka mig osvosv. får gäster snart och sen senare ikväll åker jag till frida och sover där.
länge sen jag var med henne såhär allmänt nu. så ska bli super!
aja, hade no-prov idag. kändes som de gick ganska bra faktistk.
sen har jag spruningt 3 km på idrotten också.
aja nu måste jag plocka ihop kläderna på golvet sen blir de att umgås med gästerna ett tag!
kanske hinner slänga in en bild på hur jag såg ut idag också. de återstår att se.
ha en bra fredagkväll !

  du gör mina dagar! ♥


Kommentarer
Postat av: hanna

& du gör min dag <3

2011-10-07 @ 20:40:18
URL: http://hannawallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0