11-11-11

ja som alla vet så är de ju den 11:e november och de är ju månad 11 och + att de är år 2011 så bara 11:or.
som ni kanske också redan vet så var de ju idol här i Gävle idag. så efter skolan gick jag och några till, till läkerol och trääffade alla ''idoler''. riktigt roligt faktiskt.
imorgon ska jag vara med Frida. vet inte vad vi ska hitta på. de får vi se.
men somsagt i kväll har vi haft massa gäster här. trevligt var det. ska försöka lägga mig ganska tidigt idag för jag är super trött. och jag tänkte gå upp och springa imorn, så ska inte sova bort halva dagen hade jag tänkt. men de får vi se hur de går.
aja orkar inte skriva nå mer nu ! hejdå!!

 nån bild från sm i sommras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0