when I feel on top, everything goes down again

ja då var de onsdag igen. helt sjukt vad veckorna går snabbt.
idag efter skolan åkte jag och cornelia ner på stan. hann typ inte titta efter nånting.
vid halv 5 kom pappa och hämtade upp mig sen åkte jag hem och käkade, och efter de åkte jag till stan för att sälja skosnören för BRIS på vår ruset. inte gick de nå bra för mig heller. menmen så kan de vara om man håller på med friidrott och ska sälja för laget eller vad man ska säga.
imorgon är de specialidrott så jag lär väl börja packa till dess. och sen har jag spanskaprov på fredag så jag lär väl börja plugga. och mitt rum är inte precis så snyggt så jag lär väl städa lite där också... ojojoj nu va de mycket här, får nog börja sätta igång.
hejdooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0