vart har du tagit vägen? jag behöver dig nu..

hej igår orkade jag inte blogga. hade träning och va tvungen att plugga osvosv. idag är de ju måndag och de har tillomed snöat idag? ofta de snöar i maj? inte okej.. menmen slutade vid 3 och åkte hem till cornelia direkt efter skolan. mamma kom vi 4 halv 5? vi åkte och handlade.. när vi kom hem så satt jag mig vid tvn och chillade lite smått.
på torsadg har jag NOprov så jag lär väl sätta mig ner och plugga till de dom här dagarna.. fast de är ju inte så långt kvar av terminen nu så man får väl göra sitt bästa nurå-.- 

men ni får ha de så bääst!

Kommentarer
Postat av: Edit Eriksson

Grymt fin header.... Bra text på headern..

2011-05-02 @ 20:32:40
URL: http://vsbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0