When I need you most, you are not there...

Hej på er!

idag har jag inte bloggat nått på dan för att jag har varit på stan med min familj och käkat lunch.. MYSIGT!!
skulle igentligen ha tränat  idag också, men de struntade jag i för att jag är så förkyld och jag vill ju inte bli ännu sjukare tills imorn.. och i helgen kommer jag inte ha möjlighet för att blogga, eftersom jag ska till örebro och tävla.. och jag kom just på att jag kanske ska börja packa också? hmm... smart jag är!!
imorn kommer de inte hända så mycket eftersom jag åker på eftermiddagen och jag måste  ju hinna göra allt klart till dess.. nu ska jag ta mig en dusch och sen ska jag börja packa sen blir de nog en film eller två?
aja bloggar kanske senare annars blir det imorngon bitti eller nå..
ha de såååååå bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0