19:19

tjaaaaaaaaao!


idag va de sista skoldagen för den häär veckan! FETT NICE!!!!
och de är typ bara 4 veckor kvar tills de är påsklov.. jippie!!
meen justja på frdag åker jag till örebro och tävlaaaar. och sen kommer jag hem på söndag igen..
eftersom jag är ledig imorn tänkte jag gå ut och knäppa lite kort, beror på vädret.. annars så sitter jag bara inne och chillar.. 
hmmmmmm vad ska jag skriva nuuuu?!?!
juste ville bara tacka alma också för att hon va så snäll och hjälpte mej och fixa på bloggen! taaaaaaack så mycket alma!!!

men nu ska jag ner och käka lite våfflor! MUMS! bloggar mer sen..

hejdååååååååååå!



Kommentarer
Postat av: Madeleinerooslien

hjärtat, vad fin du är !

2011-03-24 @ 20:20:12
URL: http://mmmmaadde.blogg.se/
Postat av: Louise

Men gumman gud så sööt du e, du är du som är fin!

2011-03-24 @ 20:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0