tjugonionde maaaaaaaars!

hej tjobreeeeeee!
 
idag va de värstaaaaaa nice i skolan vi fick sluta vid 12 för att våran mattelärare skulle på nå möte.. hihi fett NICEEEEE! direkt efter jag hade slutat åkta jag till pappas jobb, satt på hans kontor och gjorde lite läxor och drack chooklad.. MUMS
vid fyra åkte jag och pappa hem, vi åt och jag bytte om lite snabbt, sen drog vi på träning.. de va ganska så jobbig träning idag, får se om jag får nå träningsvärk..
när jag kom hem satt jag mig bara här och tänkte just att jag skulle gå ner och käka middag..
sen blir det en varm och skön dusch..
aja, nu börjar jag bli riktigt hungrig så jag går ner och käkar nuja..
bloggar mer sen antar jag..

ciiiiiiiiiaaaaaaaaaaao!! :*

  tog bara nån bild från datorn, de är jag marcus och elin på bild.. tror de är cajsa som knäpper med min kamera..


Kommentarer
Postat av: elin

HAHAHA MEN DU VAD SNYGG MAN ÄR

2011-03-29 @ 21:50:58
URL: http://eelinahrlin.devote.se
Postat av: elin

HAHAHA MEN DU VAD SNYGG MAN ÄR

2011-03-29 @ 21:51:15
URL: http://eelinahrlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0