lalalalalalallalal...

Hej på er!
 
har inte bloggat något i helgen för att jag har vart och tävlat i örebro som ni kanske redan vet..
jag kom nyss hem från stan, åkte ner till stan efter skolan med frida för att hon skulle köpa hårfärg..
ikväll ska jag nog bara plugga och lägga mig ganska så tidigt, för jag kom hem vid 22.00 igår och de dröjde ett till tag till jag somnade.. så jag är supertrött..
idag i skolan så hände det inte så mycket, dagen gick väldigt fort tycker jag.. ganska så NICE eftersom de är måndag..
aja, snart ska jag nog ner och käka lite mat..
jag bloggar mer ikväll..

ciaooooo!!


  bild ifrån min stuga förra påsken.. vill bara ha sommar nu!..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0