you are my star


                                                 hej sådär såg jag ut idag.
 vaknade vid nio idag.. riktigt tidigt. gick upp och åt frukost sen bestämde jag och julia att vi skulle åka in till stan. så vid halv tolv åkte vi. gick där ett tag och tittade. sen vid ett tiden så åkte vi hem till julias kompis.
var där nån timme, sen åkte vi hem. åt lunch och nu snart ska jag åka och träna.
och imorn börjar skolan.... så ikväll efter träningen åker jag till cornelia och sover där hos henne.
aja nu ska jag plocka upp lite på rummet sen åker jag till  träningen.
 
hörs imorn då lägger jag ipp bilder på vad jag har köpt.

Kommentarer
Postat av: veronika

Hej!

fin blogg du har <3

2011-08-21 @ 23:35:19
URL: http://jagelskarfriidrott.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Fin bild :)

Kondomväskan<33333333

2011-08-24 @ 16:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0