i min fantasi


hallådär! kom hem för nån timme sen från gunderhägg. ska dit igen imorgon till klockan 10.00 -.-
måste träna ännu mer, för imorn då börjar själva SM på stadion.
nog om de. gick upp vid elva tiden idag. duschade och cyklade upp med min lillesyrra till skolan.
efter de så åkte jag hem och gjorde mig i ordning. sen vid ett tiden åkte jag till elin. vid halv två så åkte vi in till stan. elin skulle till tandläkaren. efter de så gick vi och åt. vid halv fyra så tog vi bussen hem. vi var hemma hos mig ett tag sen kom pappa och hämtade mig. efter mötet så åkte vi hem och sen dess har jag inte gjort nånting känns de som. måste städa upp lite på rummet. sen ska jag lägga mig och titta på nån film tror jag.

hejdå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0