mina val, mina misstag


hej kan ju berätta lite om vad jag gjort dom dagarna jag inte bloggat.
förra söndagen kom jag hem från dn-galan. en friidrotts tävling för dom som inte vet.
jag tävlade lördagen och söndagen. och på fredagen tittade jag på ''stjänorna'' som tillexempel Usain Bolt.
på fredagen innan vi åkte in för att kolla på ''stjärnorna'' så ringde elins mamma och frågade om jag ville följa med till deras stuga i lofsdalen på söndagen. men eftersom jag skulle tävla då så åkte jag och elin buss till lofsdalen på måndagen. så när jag kom hem på söndagen så var de bara att packa upp och börja packa om igen.
vi var i lofsdalen från måndag till torsdag. och när vi kom hem från lofsdalen så åkte jag och elin till min stuga och var där från torsdag till lördag, vi åkte båt och badade och åkte ring efter våran båt.
när jag kom hem på lördagen så var lisa lingvall här! henne som jag inte träffat på hundra år känns de som.
hon åkte hem idag. men henne träffar jag igen på tisdag :)
och medans jag varit i min stuga så har jag hunnit med och shoppat lite.
bilder på de kommer nångång. kanske idag om jag hinner.
nu måste jag verkligen städa på mitt rum, för de ligger kläder överallt. inte bra:(
men lovar att jag ska börja blogga på nu.

ha de toppen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0