I have something you do not have


hej kom hem nyss från ett möte och från en träning. hade möte om sm i helgen. ska vara korgbärare....
sen efter de mötet så tränade jag med amanda och min kusin daniel. före de så var jag med linnea amanda och agnes. vi åkte ner på stan vid 12 tiden för att möta agnes, gick runt där och tittade i nån timme. hittade två grejer kommer bild på de sen nångång, fast de är bara smågrejer om man säger så. aja efter de så åkte vi hem till amanda. vi gjorde mat. cykling med ris. min och amandas kykling blev hur god som helst. och linneas och agnes ris var väl också gott...
efter vi hade ätit så badade vi i amandas pool. vid halv sex tiden så åkte vi upp till gunderhägg till dedär mötet.
imorn ska jag vara med linnea. och senare på kvällen ska jag tävla. efter de så åker jag till lisa lingvall.

nu tänkte jag gå och ta mig en dusch sen efter de så tittar jag nog på nån bra film.

ha de bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0