ZUMBAZUMBAZUMBA!

Hejhej, nu har skolan börjat igen-.- men idag va de ganska skönt att vara i skolan för idag var min skoldag snabbt och va den va ganska rolig. aja efter skolan så åkte jag och hanna hem till henne. hanna hämtade pengar och sen drog vi ner på stan, vi åt på donken och gick runt lite.. vid fyra mötte jag upp min tränare filip, och sen gick vi och några till till zumban.. de va så otrligt roligt. ni måste verkligen prova de. när zumban va slut så gick jag alma lindqvist, amanda seger och josefine lundblad och min kära tränare filip ner på stan och fikade, sen gick vi runt och kollade lite..
och vid halv åtta åkte jag och jossan hem.. har precis hunnit äta och ska städa lite på rummet nu tänkte jag sen blir det duschen :)
 adiooooos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0