tvåtusenelva


hej kom nyss hem från köpis fick med mig en bikini och ett nagellack.. min dag har varit ganska så konstig eller inte konstig men tråkig.. vid 1 tiden tog jag min lillesyrra och hennes två kompisar bussen ner på stan, böt sedan buss och åkte till hemsta och åt på mcdonalds där.. sen gick vi till min pappas jobb.. han skjusade oss till polisstadionen och vi mötte upp våran mamma.. min lillesyrra skulle ta pass tills vi åker till USA..
när vi va klar med passen så åkte vi hem och hämtade lite grejer sen åkte vi till köpis.. bild kommer på vad jag köpte/fick..
imorgon så ska jag till min kusin Emmy.. vi ska hyra film och ha de jätte mysigt.. tur man har som har en sån snäll kusin..
aja nu ska jag ner och käka ha de så bra så länge!



sådär såg jag ut idag.. lite slappt bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0