hej tjobreeee

tjenahallåhej..

igår och i torsdags så hann jag inte blogga nå:( hade verkligen inte tid.. men dehär gjorde jag i går och i torsdags:
efter skoloan i torsdags så åkte jag ner på stan med elin åhrlin och simon.. sen kom hanna och frida och en till elin :)
jag köpte två grejer..
och igår så gjorde jag inte nå speciellt hade prov i spanskan och när jag hade slutat så åkte jag till pappas jobb och sen åkte jag på träning.. riktigt seg dag igår tycker jag.. när jag kom hem så åt jag sen ringde elin och hon kom hit och sen åkte vi till henne och sen sov jag där.. idag har jag mycket framför mig.. jag fyller år imorgon så min släckt ska komma.. hehe så jag kommer ju få massa presenter idag :D:D:D:D:D:D:D:D:D
visar senare :)
men nnu måste jag städa rummet..

ciaaaaaaao :)
 jag när jag var liten och min storesyrra och josefin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0